Friday, April 23, 2010

Some things to say..

1) bekas kekasih saya adalah
kawan skolah rendah saya~

2) saya sedang mendengar
Cinta Remaja - Antz

3) mungkin saya patut
berehat... letih woo ari nieh~

4) saya suka belajar
sesuatu yang aku da reti sket.. kre mendalami ilmu tersebut la~

5) sahabat baik saya adalah
yg ske kawan ngan saye~

6) saya tak paham
pompuan nieh.. diorang nie too complicated!!!

7) saya kehilangan
duit.. xceli tak ilang pon.. invest kat kedai makan... xtaw bler leh dapat pulangan.. hahaha.. ari2 kasi diorang duit~

8) ramai yg berkata
saya cepat mesra... byk mulut... usb... dll~ terlampau banyak~ hahah :P

9) makna nama saya ialah
sahabat nabi rasanya~

10) cinta tu adalah....
unpredictable kadang2 manis n kadang2 pahit.. skali skale payau~ haha~

11) di suatu tempat
yg sunyi - kat bilek skang nie~ sumer org tdo~

12) saya akan cuba
jd anak yg berguna~ Aminnnn~

13) makna SELAMANYA ialah
Akhirat nnti~

14) henpon saya...
Nokia 2 bijik~

15) saya paling meluat
org tak paham bahasa~ Heheh~

16) bila saya bangun dr tidur
trus ngadap Facebook~

17) party adalah
masa bersuka ria ngan kawan2~

18) haiwan yg paling cute
kucen kot.. kadang2 ske n kadang2 rase nak sepak jer kucen nieh~

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
antara remaja ke dewasa~

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
xbanyak task kat opis.. supervisor masuk lambat!!

21) mlm ini saya akan cuba
buat saya gembira!! ^_^

22) saya btl2 inginkan
percutian.. tapi duit tadak!!!

23) bila tgk muka kt cermin pg td
rase diriku hensem gak berkemeja! :P

24) shopping kompleks adalah
tempat beli belah!!! hahah~

25) makanan segera biasanya
megi~

26) ayat2 terakhir kata pd org...
bilik sebelah tue saper masuk???

27) nk pnjgkn tag ni?
tidak perlu!!

28) mata sy
lesu... tak ckup tdo... spe suh tdo lwat malam td~

insan2 bertuah for the tagged ialah,
Anis
Liana
Jue

No comments:

Post a Comment