Wednesday, April 21, 2010

Practical~

Aku nak update sket pasal diri aku nie.. Hehehe.. da lame menyepi tanpa khabar berita.. Aku sekarang ngah menjalani praktikal.. xlame.. 12 weeks jer.. Actually not really bad.. Aku practical kat company supply oil n gas equiptment.. korang leh google Bumi Wangsa.. Pengalaman practical selama seminggu aku kat situ.. hurm.. aku leh cakap mmg susah gak la ble berkerja nieh... Even keje aku tak bape susah(stakat nie la).. tapi aku belajar banyak benda... aku ingat aku nie taw da sumer bende(pasal komputer) rupe2nyer aper yang aku taw tue ade la dalam 35% sahaja... hahaha... banyak lagi bende aku nak kne stady... anyway aku dapat supervisor yg sporting giler.. hahaha~ K lah.. nak cte lbih2 pon bukan ade orang nak bace pon... hahahah~ Adios~

No comments:

Post a Comment