Thursday, August 12, 2010

Gembira selalu~

Sebelum terawikh malam pertama, aku, apat, pudin, arez, anis, arep dan anne g Wangsa Walk Wangsamaju... Saje jer g jenjalan sbb xder keje.. sbb keesokkannyer da xleh makan siang.. hahahaha... so, kteorang decide makan Subway.. xceli nie baru kali ke-2 aku makan mende nieh... time 1st time tue teringin nak makan 1 foot long, tp tkot tak abes, aku amik 6 inches long... so aku da taw kemampuan aku, ari tue aku order 1 foot long... hahaha.. mmg panjang giler.. tapi dengan steady jer aku abeskan... aku amik set 12... pas makan2 then kteorang balik sbb nak semayang terawikh malam tue.. tgk la pic kat bawah.. selebihnyer ade kat Facebook~ :P

Deng!!!



Nie da bahagian ke-2~



Anis terpaksa menggunakan knife n fork sbb gigi beliau tak kuat lagi~






Cover gigi la tue~ haha~





p/s:xleh selalu makan Subway nieh.. Harge dier terlalu la mahal~ hahah~

2 comments:

  1. mahal?? ish..murah je laa..pudin je tak mampu..makan mcd tdi pun kau bagi dia sengget! haha. habis puden kna majal. neway! even jap pun. we had fun kan?? nnt kuar makan lagi. ngap!!

    ReplyDelete
  2. hahahah... agak2 dalam bulan pose nie ko nak tambah baper berat ko?? meh sini aku wat calculation~

    ReplyDelete